Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty
Sposób postępowania

 



Reklamacje prosimy składać droga mailową na adres: reklamacje@i-apteka.pl

 

Reklamacja powinna zawierać:

  • Dokładny opis reklamacji
  • Numer zamówienia
  • Proponowaną formę rozwiązania zaistniałego problemu

 

Reklamacje ropatrywane są w terminie 7 dni.

Zgodnie z ustawą, klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgodnie z rozporządzeniem ministra zdrowia, bez podania przyczyny zwrotowi nie podlegają leki i wyroby medyczne.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym tj. w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu. W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni. Jeżeli płatność nastąpiła karta płatniczą, zwrot należności nastąpi na tą samą kartę. Całkowite koszty przesyłki ponosi Kupujący.

* Przed użyciem leków zapoznaj się z jego ulotką, która zawiera wskazania, przeciwskazania, dane dotyczace działań niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczace stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij