- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Sposób postępowania
Reklamacje prosimy składać droga mailową na adres: reklamacje@i-apteka.pl
Reklamacja powinna zawierać:
- Dokładny opis reklamacji
- Numer zamówienia
- Proponowaną formę rozwiązania zaistniałego problemu
Reklamacje ropatrywane są w terminie 7 dni.
Zgodnie z ustawą, klientowi przysługuje
prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania
przesyłki. Zgodnie z rozporządzeniem ministra zdrowia, bez podania
przyczyny zwrotowi nie podlegają leki i wyroby medyczne.
Warunkiem
przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym tj. w
nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dowodem
zakupu. W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z
zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata
równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7
dni. Jeżeli płatność nastąpiła karta płatniczą, zwrot należności nastąpi na tą samą kartę. Całkowite koszty przesyłki ponosi Kupujący.